sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

Puoliväli

Noniin, nyt sitten on puolet matkasta takana, eli 6 viikkoa ollaan asusteltu Amerikassa. Mulla on vielä 6 viikkoa jäljellä ennenkuin lento Suomeen starttaa 15.8. Mihin nää päivät oikein katoaa?
Toisaalta on ihana ajatella sitä tunnetta kun astuu Helsingin lentokentällä niistä ovista ulos ja näkee kaikki rakkaat kesän jälkeen uudestaan! Mä niin tiedän että itken jo siellä ovien takana..

Viikonloppukin alkaa olla lopuillaan ja huhhuh mikä viikonloppu me saatiinkaan taas tyttöjen kanssa aikaseksi!
Perjantaina Ansku ja Nina joutu molemmat olee töissä illan, joten mä lähdin sitten ensimmäistä kertaa yksin seikkailemaan Manhattanille. Oikeastaan oli aika ihanaa vaan kävellä pitkin Nykin katuja kuulokkeet korvissa, kuunnella omaa lemppari musaa ja katsella ihmisiä. Mulla ei ollut kiire minnekään ja ensimmäistä kertaa tuntui kuin olis kävelly omilla kotikaduilla. Muistan kuinka ensimmäisinä kertoina Manhattanilla pelkäsin kokoajan että joku varastaa mun laukun tai jotain, mutta nyt uskaltaa jo yksinkin lähteä vähän seikkailemaan :) En päässyt kovin pitkälle kun pysähdyin Times Squarin Forever21-liikkeeseen ja löysin sieltä 2 aivan ihanaa mekkoa! Täältä on tulossa nyt niin paljon tavaraa suomeen että kaverit hei jos haluatte tulla hakemaan mun vanhat mekot pois nii nyt siihen on mahis. Mulla ei muuten mahdu enää uudet mekot vaatekappiin :D Kävelin sitten Central Parkiin ja istuskelin siinä penkillä katsellen ihmisiä, miettien omaa elämää ja sitä miten hassulta kaikki tää tuntuu. Kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, joten tältä näytti tiivistettynä mun perjantai-ilta ! :)

Lauantaina heräsin 10.55 Ninan viestiin että bussi mallille lähtee 11.08 ja seuraava lähtee vasta 6pm, joten vedin ensimmäisen mekon päälle jonka näin ja juoksin tuohon vastapäätä Ninan luo. No, ei tietenkään ehditty siihen bussiin joten otettiin taksi Anskun luo ja yritettiin ehtiä sieltä samaan bussiin. No, tää bussi ei koskaan tullutkaan mutta onneksi Anskun hostit heitti meidät sinne mallille ja shoppailu pystyi alkamaan! Sen verran voin sanoa mun shoppailuista, että mulla on nyt superpitkät hiukset, and I just love them! Hihhih kunnon jenkkitukka ! Kuvia tulee ehkä myöhemmin ;)

No, saatiin kulutettua yli 7 tuntia shoppailuun ja viimein kun oli aika lähteä kotiin busseja ei enää kulkenutkaan. Siis ollaan nykissä ja täällä ei kulje lauantaisin busseja? En voi jotenki ymmärtää. No, piti sitten ottaa taksi takaisin Glen Headiin ja aupairin lompakko kiittää :D Alettiin sitten valmistautumaan Ninan luona iltaa varten, sillä meidät oli kutsuttu Rooftop-partyihin Empire Hotellin katolle!
Kaikki ei kuitenkaan mennyt tietenkään putkeen meidän epäonnen päivänä ja jouduttiin juoksemaan juna-asemalle koko matka ja oli kyllä ihme että ehdittiin edes koko junaan. Miten siinä käy aina niin, että vaikka kuinka paljon varaisit aikaa laittautumiseen niin silti tulee AINA kiire? Tytöt tiedätte mistä puhun!
Saavuttiin sitten PennStationille ja mentiin istuskelemaan TGI Fridaysiin ennen bileiden alkamista. Sitten kun saavuttiin Empire Hotellille, oltiin aivan suu auki, nää oli siis jotku sisäpiirin bileet ja me päästiin sisään!
Kuvat kertoo taas kaiken, muuten tila loppuis tästä blogista eikä kukaan jaksais lukea jokaista juonen käännettä ;)

Tosiaan 6 viikon päästä tää kaikki on sitten ohi... Oikeesti, tää aika on mennyt ihan älyttömän nopeaa.. Ostin jo viime viikonloppuna hädissäni ittelleni pakolliset tuliaiset kotiin kuten New York jääkaappimagneetin, kunnes Ansku sitten vähän rauhoitteli mua että eihän me vielä olla täältä lähdössä minnekään. Tiedän jo mitä tuun kaipaamaan eniten sitten kun lähden, se on tän kaupungin syke. Se on totta kun sanotaan että New York ei koskaan nuku ja mä tykkään siitä että ympärillä tapahtuu kokoajan jotain. Saa nähdä miten sitä sopeutuu taas Suomeen ja Rovaniemelle. Mietitään sitä sitten elokuussa.

HALEJA SUOMEEN! ♥

Nasu kirjoitti...

haha nauratti toi et yks bussi menee klo 11 ja seuraava kuudelta:D ei oo mahollista!

kuulostaa ihanalta, nauti joka hetkestä!

Annina kirjoitti...

Arvaa mitä :D En muistanut sanoo mut me kyl mokattiin se bussi-homma ihan totaalisesti. Elisa sit katto niin kyllähän niitä busseja ois mennyt tunnin välein sielt Roosevelt Field Mallilta :D Ois pitänyt tutkia vähän paremmin..